Welcome to

Welcome to

Friday, August 6, 2010

Cesc + väntan på material

Igår var det "members day" hos Arsenal. Det innebär öppen träning, lite ploj och en massa intervjuer. jag hade hoppats att det materialet va upplagt nu på morgonen men det var det inte och där blev jag tagen på sängen, ordagrant. Då det inte finns möjlighet att skriva senare idag så får jag trolla lite. http://www.arseblog.com/ har en mycket bra beskrivning om Cesc-gate igår. Utan ilskenhet och anklagelser, mer fakta....typ.......sådär.

Igår sa Adebayor själv hejdå, idag säger City han ska ingenstans. Det är uppenbart att Adebayor fortfarande har förstått innebörden av moral eller kontrakt. Jag hoppas innerligt att Adebayor blir en kringflyttande bänknötare. Det är få saker som hade gjort mig mer skadeglad än en Ade-karriär åt helvete.

Ni får nöja er med detta idag. Jag har en son som tycker att mina tangenter ska ligga på golvet, en massa arbete att göra och väldigt lite tid. Det får bli mer utförligt imorgon. Då jobbar jag så då finns det hejd på hur mycket tid för Arsenal jag har :-)

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment