Welcome to

Welcome to

Tuesday, August 3, 2010

Well well well

Jag har under förmiddagen slitit med att hålla min son på ett hyfsat humör och kan konstatera att det har misslyckats. Det är inte lätt att vara pappaledig.

I alla fall nu när jag fått lite avlösning av farmor swearse så satte jag mig för att läsa lite upplyftande nyheter om Arsenal och finner till min förvåning att det är tyst. Det är till och med tyst om Cesc. Ingenting att skriva om, nada.

Förutom kanske det faktum att Puyol gått ut i pressen och påstår att han inte sagt det som sägs att han har sagt. Han skyller på engelsk press men om det ligger nån sanning id et han säger är jag rätt övertygad om att det är spansk (katalansk) press som i så fall FABricerat de uttalandena. För övrigt spelar det ingen större roll för in del eftersom Rosell, Laporta, Puyol. Xavi, Messi, Pique, Busqets osv alla har skrikti att Cesc ska, vill, bör, har rätt osv att komma till Barca. Om allt det vore FABricerat av spansk media så kanske Barca borde gårr ut och dementerat alltihop innna 7862534017689181 artiklar skrivits om ämnet. SÅ även om nån har FABricerat de senaste uttalandena från Puyol har det runnit alldeles för mcyket vatten under broarna för att det skulle accepteras på något vis ändå.

Sagna säger en fasligt massa saker i en intervju men egentligen inget nytt. "Chamakh och Kos är fantastiska", ja visst, vad ska han säga. "Vi måste måste bli bättre än förra året", ähhh ja. "Förlusten mot Wigan var pinsam", beyond pinsam.  En mängd klyschor som är relativt ointressanta för vi har sett det allihop och då hoppas man att laget har sett det.

Det var väl det jag tänkte meddela er idag.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment