Welcome to

Welcome to

Tuesday, November 17, 2009

Ade equals cunt, RvP ska healas

God tisdag

Tydligen ska någon spännande serbisk kvinna heala RvP med flytande placenta. Fine för mig. Jag bryr mig ärligt talat inte om RvP klättrar till en alptopp och skär av en bergsgets bockskägg och offrar detta tillsammans med en burk spaghetti i Bermudatriangeln. Han får göra precis vad han vill bara han kommer tillbaka i gott slag snart. 4 veckor är bra, 6 veckor är ok, mer känns riktigt besvärligt. vi får hålla våra tummar och be för våra schakaler att den serbiska kvinnan har koll. Tydligen har hon hjälpt en mittfältare i PSV. Bra.

Adebayor menar att han inte ångrar sina tilltag i matchen mot Arsenal. Klart han inte gör. Den mannen skulle kunna våldta ett barn, bränna sin mamma och slakta sin fru utan att förstå att han har gjort något fel. Jävla typ är vad han är. Hoppas hans ego sabbar hela jävla Man City också. Det finns inget existensberättigande för Adebayor i min värld längre.

Om Wenger uttryckt sig som Adebayor säger kan jag bara känna stolthet över vår manager. Han har enkelt talat om för Adebayor att han inte har en startplats nästa år, City har kommit med ett bud. Jag tycker du ska lämna. Bra sagt. Klockrent. Han skulle bara lagt till. "Dra åt helvete din pajas" också så hade det varit fulländat.

Nåväl, landslagsgeggan håller fortfarande på och vi får vänta ytterligare ett tag på riktigt fotboll.

Ha det bra så länge.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment