Welcome to

Welcome to

Saturday, November 28, 2009

Inte bästa uppladdningen precis.

Nu får vi verkligen hoppas Bendtner är kung. För Van Persie är plötsligt borta resten av säsongen i alla fall. Hur man nu kan missa att 3 av 4 ligament var av istället för nästan 1 förstår jag inte. Men det är i alla fall för jävligt och det blir inte helt lätt att resa sig från detta. Men vi får helt enkelt bara gå vidare. VP har gjort sitt i år och vi måste lite på andra spelare. Förhoppningsvis hinner vi testa olika alternativ i postionen så Wenger vet om vi behöver handla i januari eller inte.

Det är lite svårt att ladda för Chelsea just nu så det är skönt att jag ska skriva inför-bloggen imorgon. Jag hoppas spelarna vetat om detta ett par dagar så det inte suger musten ur dem också. Tänker man efter lite så känns det inte helt otänkbart att låta Eduardo, Bendtner och Vela slåss om central-postionen. Det var inte det jag tänkte mig men va fan. Vi får leva med det just nu.

För övrigt så verkar Arshavin lida av någon form av "jag-har-svikit-mitt-land-depression-och-vill-helst-inte-spela-fotboll-alls. Vilket inte heller känns helt perfekt inför en match mot Chelsea.

Ja, nog känns det lite moloket idag. En seger mot Chelsea skulle klart vända på det så vi får fortsätta bita ihop och ladda för imorgon. November sucks.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment