Welcome to

Welcome to

Friday, November 27, 2009

Chelsea på söndag, Gallas skadad och jag har häcken full

Idag är det fredag. Jag är jävlitg krasslig, ska arbeta, ska vaccineras, ska ha middagsgäster vid sex och innan dess ska jag städa huset och laga 3-rätters middag. Hmm. Det kommer bli en överjävlig dag kan man säga. Min kära sambo har ju tuttarna knutna till min förstfödde Gunner så henne får man klara sig utan. Hon är duktig, bara så ni vet.

Nåväl. Wenger meddelar att Gallas är ett "major doubt". Jag tror faktiskt inte det. Svullnaden runt ögat går ner tills på söndag och antagligen är det bara lite hämnd över allt skadebullshit som Chelsea kör med. För 2 veckor sedan vara både Drogba och Lampard borta. Nu spelar båda. Bullshit bullshit bullshit, å andra sidan helt förståeligt från ett lag som är världens tydligaste symbol för prostitution.

Som sagt har jag inte mcyket tid kvar för att blogga men fullständig presskonferens trillar ner senare idag och det gör att diskussionerna imorgon blir mer intressanta. Om ni vill läsa något intressant kan ni läsa The Telegraphs inför rapport där man ställer ut en Arsenal utan Cesc Fabregas. Antingen vet de något vi inte vet eller så är de sju-in-i -helvetes korkade.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment