Welcome to

Welcome to

Friday, December 11, 2009

Det lackar mot.................Anfield

God fredag. En härlig fredag. Inte så mycket för att det är goda nyheter för Gunners utan mest för att det är fredag. Då får man dricka öl ikväll och snart titta på fotboll igen. Jag gillar fredagar.

Dock har vi dåliga nyheter om Bendtner. Borta till nyår. Hur gick det till. Va fan gör de i Arsenals läkarteam egentligen. Jag blir galen. Helt sanslöst. Nu är det ju så att Bendtner är en spelare vi faktiskt verkligen behöver just nu. Hur ska vi formera vi främre 3 mot Liverpool egentligen. Eboue är också borta. Walcott får antagligen spela och verkar sjukt taggad inför det uppdraget. Förhoppningsvis ger det resultat.

Även Diaby och Eduardo kan vara tillbaka. Vi får hoppas det. Alla vet ju att jag inte är något Diaby-fan precis men just nu behövs han som backup till alla skador. Jag tycker vi spelar Song-Cesc-Diaby på mitten. Nasri till vänster, Arshavin i mitten och Walle-Balle till höger. Det ser rätt bra ut. Frågan är bara om Diaby är frisk och tydligen har Fabregas problem med ryggen. Dessutom är Gallas och Traore tveksamma. Det finns liksom inte. Bara trist.

Som ni märker är jag oerhört osammanhängande idag. Det beror mest på lite stress på jobbet samt att nyheter kring skadade Arsenal-spelare liksom inte verkar gå att förhindra. De droppar ner med en frekvens som endast känns obehaglig och trist.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment