Welcome to

Welcome to

Friday, December 4, 2009

Vagnen rullar långsamt framåt.

Jag har suttit och väntat på att Arsenal.com ska slänga upp presskonferensen men det har inte hänt så jag får gå på den info som finns. Diaby, Walcott, Bendtner och Clichy är borta + VP, Gibbs och Djourou. Det är väl de av vikt. Anmärkningsvärt är att Walcott är tillbaka......på skadelistan. Han har inte lätt i år, eller förra året, eller året innan dess. Man börjar undrar vad det ska bli av denne Walcott egentligen.

Synd att igen ckock kom som att Bendtner ska spela. Wenger pratar också om att operationerna på VP och Gibbs gick "very very well", vilket egentligen inte säger någonting om nånting. De är borta länge ändå.

Det snurrar också fortfarande en massa om att Wenger inte skakade hand med Hughes. Hughes menar att det inte var artigt av Wenger. Då ställer jag mig frågan till Hughes och er andra. Om en person skriker "Jävla fitta" och "Runkgubbe" till dig under en hel match. är du sugen på att skaka hand då? Nä, bra Wenger. Du visar på mycket mer moral och heder genom att dissa gubben.

Annars är det väl ganska tyst egentligen. En förbannat massa rykten naturligtvis om alla spelare vi ska köpa. Det är omöjligt att sålla i dem. Vi får väl se om något fastnar lite mer än något annat.

Jag hoppas verkligen man har lite nytt go i laget för imorgon är the D-day. tänk er en förlust imorgon, det hade vara momental katastrof för hela klubben och efter det kan vi glömma allt utom en eventuell 4:e plats i bästa fall. Detta vet spelarna och det gör mig orolig. Det är en hysterisk press att spela under. De har 10 gånger mer press på sig nu än de hade innan Chelsea. Så en liten orolig tarm skriker i mig att det gäller att kriga nu.

laget är väl inte lönt att spekulera så mycket i nu eftersom vi inte fått ta del av information ännu. Stoke lär ju backa hem så tänkbart är att spela ett lag med 3 mittfältare med offensiva kvaliteter. Jag tänker mig då Ramsey-Nasri-Fabregas. Men det troliga är att Denilson spelar där. Mer om det imorgon.

Bit ihop och stå på er fellow gooners.

Gunners!!

//sweares

No comments:

Post a Comment