Welcome to

Welcome to

Monday, December 21, 2009

Tyst måndag

Det händer inte så mycket en dag som denna. jag är mitt uppe i en mängd av åtagande som de flesta såhär års. Därför tänker jag inte lägga nån större energi på att kommentera kring ingenting.

Det är lite snack om Nasri och han "spark". Även Song är lite på tapeten efter det att han tog stryptag på Hunt. Förstår inte vem som kan ha något emot att nån tar stryptag på Hunt. Jag skulle själva kunna tänka mig att ha en docka av Hunt jämte sängen. Och varje morgon pigga upp mig genom att ta stryptag på dockan. Phil Brown och Stephen Hunt. De är lite av symbolen för misslyckade pajaser. Jag läste att Brown var missnöjd med domaren, hur han nu kan vara det efter att fått en straff helt gratis från ingenstans. Lille vän Brown. You´re a cunt. Punkt slut.

Tyvärr fick Chelski med sig domslut (såklart) och fick en gratisstraff mot West Ham. Nu tappade de ändå poäng så det är klart till vår fördel.

Vi får se om det dimper ner lite mer matnyttigt att diskutera imorgon.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment