Welcome to

Welcome to

Sunday, December 20, 2009

Fan va bra, jag hade fel.

3 nya goda poäng och United förlorade. Vi är trots alla bekymmer på något märkligt sätt med fortfarande. Vi är visserligen också jagade bakifrån av en mängd lag. Trots att Shitty och Pööl lyckas med att misslyckas hela tiden.

Jag får också erkänna att jag har haft ganska kraftigt fel i min blogg från igår. Inte trodde jag att Denilson och Diaby skulle fixa det. Och alla vet ju att jag inte gillar Diaby men igår var han en gigant. Det är synd och skam att han är så ojämn. Andramålet är en klassisk Arsenaldelikatess som får mig att bli våt i trosan. Om jag hade kunnat bli det. Vad kallade hon i Ensam Mamma eller vad det heter. "Ståtrosa". Bra namn.

Även Eduardo hade mycket goda tillfällen igår och det var verkligen synd att han inte fick sätta bollen när han snurrfintade bort klumparna i Hull. Avslut ska ju vara hans specialitet så mer självförtroende där också så kanske det löser sig.

Sen måste det ju kommenterar, Nasri-gate. Naturligtvis ska han inte gå in och knuffa och sparka på spelare efter avblåsning men Hunts och andra Cunts reaktioner är ju komiska. Överdrivet men inte fel för oss. det är bra om vi får motståndare att tappa fokus på sina uppgifter och retar upp sig istället. Domaren lyckas ju hitta en straff också. Ska man blåsa straff för det där får han blåse 30 straffar varje match. Jävla pajas. Tur att det gick som det gick med den. Också skönt att Almunia räddade för om nu Wenger ska envisas med att spela en halvdassig spanjor i målet gör det ju inget att den killen får lite bättre självförtroende.

Gårdagens resultat betyder en viktig sak inför nästa vecka. Matchen mot Villa är nu oerhört stor. Vi får hoppas på friska spelare och en bra vecka så tar vi Villa till helgen.

All grönt på Gunners-fronten. Skönt är det ibland.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment