Welcome to

Welcome to

Wednesday, December 23, 2009

Kan man önska sig en forward och en mittback

Är ni nervösa inför julafton ännu. Inte jag. Jag är dock lite spänd inför transferfönstret. Wenger tog tillbaka det här med att spelaren ska kunna spela Champions League. Det är bra. Det ger ju lite fler möjligheter. Det ger tex möjligheten till Dzeko eller Toni. Men vi får se.

Nasri fick ingen avstängning vilket var lite oväntat men fantastiska nyheter. Domaren menade att han inte hade gett Nasri mer än en varning även om han sett incidenten vilekt är helt korrekt. Däremot frågar man u isg varför han varnade Nasri om han ändå inte såg något. Märkligt men det räddade oss från ytterligare ett offensivt avbräck.

Vidare meddelas att Van Persie antagligen blir borta resten av säsongen vilket inte var något annat än väntat. En spelare som är hel i April efter 6-7 månaders skada har vi ingen glädje av. Bit ihop Robin och hoppas på ett wildcard till VM eller ladda inför nästa säsong.

Nu ska jag fira lite låtsasjul med en del av släkten vilket troligt leder till en seg julaftonsmorgon. Vi hörs då.

Gunners!!

//swearse

ps. Den som klagar på min design har helt rätt i att göra det. Tyvärr är min kompetens på detta område ganska begränsad. Erbjud gärna hjälp om ni behärskar området bättre. Tack på förhand. ds.

1 comment:

  1. Det är inte designen som är det viktiga, utan det du skriver och det är så att säga: bra skit
    God jul önskar Dave

    ReplyDelete