Welcome to

Welcome to

Saturday, December 26, 2009

Fy fan, min skalle

Hela min hjärna är marinerad med öl och whiskey efter 2 dagar med kraftigt intag av detta. Mycket ansvarsfull fader jag är, eller hur? Fru Swearse är en mycket god kvinna :-)

Om ni vill ha ett tips på kul aktivitet. Sätt er 15 grabbar i en soffgrupp, sätt på Frondas "Nu kommer det tomtar" på en skadligt hög volym och gunga tillsammans i armkrok. Då blir livet härligt, try it. :-)

Idag ska det bli HockeyBockey-turnering. Mitt Arsenal-lag laddar stenhårt redan nu med rom och mjölkchoklad. Vi ska spela Va-va-voom hockeybockey.

Imorgon spelar Arsenal mot Villa men antagligen firar även nyhetsbyråerna jul också för det är väldigt tyst. Jag antar att det presskonferens senare idag vilket kommer att ge oss lite mer Arsenal att prata om. Det är ju faktiskt så att matchen imorgon mot Villa kanske är den mest betydelsefulla match hittills. Våra förluster mot Sunderland, United, Chelsea och Shitty har vi lagt bakom oss och är på något mirakulöst sätt fortfarande heta i titelracet. Det är nu det gäller att plocka de lagen som ligger strax bakom oss. Dels för att närma oss täten och dels för att säkra CL-platsen så fort det är möjligt. Chelsea får stryk idag mot Birmingham så det kommer att lösa sig.

Mer imorgon med inför rapport och förhoppningsvis en del faktiska nyheter kring Gunners.

Gunners!!

//swearse

1 comment: