Welcome to

Welcome to

Saturday, June 12, 2010

3 nya målvakter

Om ni någon gång försökt blogga genom att srpinga mellan kontoret och kassan i en Preem-butik, så gör inte om det. Det suger hästballe. Varför jag just idag jobbar i en Preembutik är också helt jävla oförståeligt. Det är över 2 år sedan jag slutade här och det finns ingen rim och reson i att jag nu är här igen. det är väl en blandning av att jag är en sån jävla fantastisk och snäll människa och är jag är lite kåt på mer pengar på kontot.

För att ge gensvar på Henriks kommentar kan jag säga att dagen bär med sig en del svårlösta ekvationer i sitt sköte.

8-15 jobb
12-16 fyllegolf
17-sent 30 års fest.

Däremellan. Ta hand om en son och hålla en sambo vid gott mod. Får ni ihop det? Inte jag heller. Man får bli kreativ. Redovisning imorgon.

Ni som har förhoppningar om en fantastisk blogg med gott om Arsenal-anlayser kan ge er nu. Det blir dåligt med det idag. Har inte ens hunnit checka om något radikalt hänt idag. Har det det ber jag om ursäkt.

För att spinna vidare på Henriks kommentar om Barca och Arsenal-spelare kan jag väl bara säga att jag är helt och hållet för förbrödning, speciellt oss emellan. men just nu är allt som har med Barca och göra inte riktigt välkommet ur en Arsenal-synpunkt. Så go fuck yourself, tap-up-bitch. :-)
Vi kan av gårdagens öppningsmatcher konstatera att Daiby var bra och att åtminstone 3 av de fyra målvakter som spelade igår hade petat våra befintliga. Speciellt Sydafrikas Kuhne var bra. Måste vara något för Wenger. Ett riktigt snyggt mål av, just det, VM bästa namn Shabalala eller något. Det skulle jag vilja heta alla dagar i veckan.

Ok, smygöl i mjölkkylen, gulliga mess till sambon och förhoppningar om bättre väder. Sedan är dagens succe ett faktum. Vi hörs imorgon. Bakfulla och goa.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment