Welcome to

Welcome to

Sunday, June 13, 2010

Jag vet, jag är sen

Efter en dyngfylla igår som slutade med att jag somnade under ett biljardbord så har gårdagens smitning från jobbet, fjäskande för sambon och överlåtning av son till föräldrarna idag ett högt pris. Det priset får jag betala genom att må skit, ta hand om min son, lida av en sambos dåliga humör och dessutom jobba igen hela kvällen.

Men men.....Ett trettiårskalas ska firas ordentligt. Det är priceless.

Som ni förstår är det för sent att ens försöka skriva något matnyttigt. Tyvärr kan jag också meddela att imorgon befinner jag mig på Österlen någonstans utan tillgång till dator och bloggen kommer inte att skrivas förrän senare imorgon efterrmiddag. Bara så ni vet. Uppdatera gärna mig om något drastiskt har hänt.

Vi kan väl konstatera att Rob Green inte är något för oss i alla fall. vi får se hur schwarzer lyckas ikväll.

Gunners!!

//swearse

1 comment:

  1. Gick ju inte så bra för Schwarzer heller. :)
    Men men, Australien var ju ett skämt.

    ReplyDelete