Welcome to

Welcome to

Friday, June 4, 2010

Nån som tog tiden?

Det gick såklart inte många minuter förrän nån från Barca började tala. Sandro Rosell, den troliga nya presidenten i Barca säger att det är "so easy" att få Cesc. Ok. Bjud tillräckligt med pengar då din pajas. So easy är det. Sen läste jag nånstans at Cesc skulle ta legal action mot Arsenal. Säkert. Säkert. Det låter precis som Fabregas. Eeeeh nej.

Vidare fick Benitez sparken igår vilket gör att det blir lite spännande att se vem som ska ta över ett väldigt instabilt Pool-roder. Mina pengar går efter en diskussion med min käre kusse-poolare till O´Neill eller Hiddink. det är naturligtvis ett intressant jobb för väldigt många managers. Undrar vem som beslutade att kicka Benitez. Med tanke på hur minspelet såg ut mellan Gerrard och Benitez under slutet av säsongen handlade det nog om antingen stannar jag och då går han eller så går jag och han stannar. Vem som sa vad vet inte jag men jag tror Gerrard fick sista ordet.

Idag är det fredag och jag har inte mer tid till detta. Så vi hörs igen imorgon.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment