Welcome to

Welcome to

Thursday, June 24, 2010

Busy busy

Hej hej

Det är fullt upp här. Förebreder inför midsommar och är ensam och övergiven med ett litet barn. Du har man häcken full.

Det blir en kort blogg dels för att det inte finns så fantastiskt mycket att prat aom och dels för att jag inte har tid och uppfinna ämnen att prata om.

Schwarzer är återigen sammanlänkad med Arsenal vilket känns lite oroväckande då han igår igen mot Serbien inte var den stabila ledargestalten vi vill ha i målet. Vi får väl se hur det går med den saken.
England tog sig föga imponerande vidare genom en seger mot Slovakien eller Slovenien, fan vad dumt att ha två länder som låter nästan lika. Vem kan hålla reda på det där, sägr jag och ber samtidigt om ursäkt till att slovaker och slovener som kan ta illa upp. Men å andra sidan bor jag i Blekinge och folk har i alla mina levnads frågat om det ligger i Skåne. Jävla illitterära idioter. Så fick jag det sagt.

Som ni märker är det väldigt lite fotboll och ännu mindre Arsenal. Så det är bättre jag återkommer igen imorgon.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment