Welcome to

Welcome to

Saturday, June 26, 2010

Go Wenger

"Cesc is not for sale, no matter what Barcelona offer."


Go Wenger. Så svarar Wenger på frågan kirng Cesc-gate. Kan det bli tydligare? Spanien spelade igår och
 
 jag såg det bara lite i ögonvrån, men jag kunde fasttställa att en bra bit in i andra var Cesc ännu inte på plan. Men det var Xavi och det var Iniesta, och jag tror Busquets var där också. Kul för dig Cesc. En utfryst andra-sorteringsspelare. Bli det om du vill.
 
Annars är jag mest nöjd med att jag själv är vi liv idag. Det kunde gått vilt till igår men jag var mycket förnuftig. Jag börjar nog bli riktigt gammal. Som sagt är det dock fullt pådrag med aktiviteter denna helgen så jag nöjer med detta och hoppas på matnyttigt nyheter inför morgondagen. Då vi i annat fall har tungviktsmötet i VM. Idag bör Uruguay får ett bra VM då de antagligen slår Sydkorean och går till kvarten. Likadant kan Ghana eller USA uppnå sina mål och gå till kvartsfinal i ett VM.
 
Gunners!!
 
//swearse

No comments:

Post a Comment