Welcome to

Welcome to

Friday, February 19, 2010

Fler spelare borta

Song kan vara tillbaka, Daiby är borta och Wenger uttrycker det som att Song går in för Diaby. Det skulle innebära att Den*lson spelar igen. Tjänstefel ta mig fan. Borde inte Ramsey får chansen. Denilson som har spelat säsong efter säsong utan att imponera. Ramsey har precis börjat , gör mycket mål osv. Varken Denilson eller Ramsey erbjuder samma fysiska närvaro som Diaby men va fan. Aldrig mer Denilson.

Gallas är inte tillbaka, kanske 2 veckor till. Eduardo har för mig blivit ganska ointressant. Diaby har fotfarande problem med att spela mer än ett par matcher. När det gäller spelare som Rosicky, Diaby och Eduardo borde Wenger fundera på varför de alltid är borta. Alltid.

Troligtvis står Almunia imorgon. Inte så mycket för att han är frisk eller egentligen speciellt mycket bättre. Utan mest för att ma kan nte utsätta Fabianski för pressen att spela igen imorgon.



Jag har idag lite tajt om tid så jag återkommer imorgon bitti igen med mer detaljerad info om Wengers inför-konferens och mer inför Sunderland. Jag känner att det är mcyket jag vill ha sagt men att det inte finns utrymme för det idag så vi tar det imån.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment