Welcome to

Welcome to

Tuesday, February 23, 2010

Rätt tid för sjukdom

Jag valde i alla fall rätt tidpunkt att var sjuk. Maginfluensa som för övrigt är bland det mest jävliga man kan ha, jag blir alltid lika överraskad över hur vidrigt det är. Först är man som en döende kompostsprutande brandslang i ett antal timmar. Sedan är man matt som en koala på neråttjack. (För er som inte vet sover en koala 22 timmar om dygnet), sen avslutas det hela med att man går omkring och det känns som om någon spärngt en bomb i buken. Fy fan.

I alla fall. Det händer egentligen ingenting att anmärka på. Det är tyst från klubben vilket kan innebära nya skador eller inga skador. Sånt vet ju vi aldrig. Jag menar det är ju bara vi som betalar för alltihop, så varför hålla oss supportrar uppdaterade.

Walcott blev inte uttagen till u21-laget vilket innebär att han antingen får chansen i a-truppen eller inte riktigt är att räkna med. Jag bryr mig inte så mycket, kanske bra om han är petad så han krigar som ett djur till säsongen är avslutad.

För övrigt ingenting. Man kan ju se på Bordeaux ikväll om man vill kika på eventuella gunnern Chamakh eller så kan man se Barca spela 4-3-3 på ett bättre sätt än vi gör.

Själv ska jag dricka blåbärssoppa, köpa ett par lister och se om någon slår upp dem på väggen utan att jag behöver röra en fena. Vem vet, kanske Harry Potter kommer på besök.

Jo, förresten. Katten!! Om du läser. Hostel is the shit.

Gunners!!

//swearse

1 comment:

  1. Det är ju det.. 10 små projekt som vi gör oss av med o skaffar hostel för det?

    Chelsea får gärna förlora ikväll by the way:)

    ReplyDelete