Welcome to

Welcome to

Wednesday, February 24, 2010

Tekniskt skit

Har nu ägnat en del av mina viktiga timmar till att kunna blogga överhuvudtaget. Jävla tekniskt skit. Först strular datorn och sen funkar inte scriptet på bloggen. Jävla krabb. Jag gillar inte datorer. Jag gillar internet men inte datorer.

Tur att det fortfarande inte händer ett skit att skriva om då. det enda som är intressant är väl att United krossade West Ham igår och att de drar lite med en match mer spelad. Inga nyheter egentligen men intressant som fakta.

Jag nämde ju igår att man kunde titta på Chamakh om man ville, jag gjorde inte det men Arsenal FC Blog gjorde tydligen det och där finns en analys på varje bollkontakt Chamakh hade. Överambitiöst kanske men härligt nördigt. Bordeaux vann i alla fall igår och lär ta sig mot kvarten eftersom de har Olympikos som motståndare. Det är en rolig paradox att Chamakh kan gå längre med Bordeaux i CL och vinna ligan med Bordeaux och ändå lämna för ett Arsenal som åker ut i åttondel och kommer trea i ligan. Nu hoppas och tror vi på bättre men det kan bli så.

Men som sagt, annars händer det väldigt lite. Bendtner pratar lite hit och dit om hur fantastisk han är osv, men det är ju inget nytt om än underhållande. Man kan ju fantisera lite om hur Delap bryter båda armarna så vi slipper de där jävla inkasten på lördag. Eller så får vi lära våra spelare att markera och nicka. Det är ju också ett alternativ.

Arshavin vill att vi köper Akinfeev som målvakt och man kan väl säga att i princip alla målvakter skulle vara ett lyft i vårt lag eller vad säger ni?

Har ni inget bättre för er kan ni läsa på officella arsenal.com om hur mycket Gilberto saknar klubben och hur fantastisk den är.

Annars får vi ladda vidare mot helgen. Imorgon är det torsdag så har vi tur får vi några hintar om vi har några nya dödsfall inom laget eller om några eventuellt kan börja spela igen. Ett annat tips är ju att ta en titt på Inter mot Chelsea ikväll. Mourinho mot Chelsea. Hat hat hat. Jag gillar inte något av lagen så jag ser gärna ett världskrig utan dess like med Drogba som kanonmat.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment