Welcome to

Welcome to

Saturday, February 13, 2010

Ingenting, more or less

Hej

Det händer ingenting. Aboslut ingenting. Inga nyheter om Song, Arshavin definitivt borta från Porto men kanske mot Sunderland. Well, well. Hamstring har visats sig bli till 2 år förr så vi får väl se. Annars hade det varit skönt med en nyhetsbulletin som skriker ut att Song mår alldeles perfekt och spelar mot Porto. Det viktigaste precis som Wenger sa är ju att vi inte släpper in massa mål mot Porto och att vi har slagläge för hemmamatchen. Seger är bäst, 1-1 är ännu bättre. 0-0 känns lite jobbigt eftersom vi lätt kan släppa in mål var som helst och när som helst. Jaja, vi kommer till det.

Nu ska jag denna fotbollsfria helg njuta av att rota omkring i gamla skåp och skrymsen. Jag och Fru swearse har nämligen ett projekt som vi kallar "operation ordning". Vi har ett hus på 250 m2 som borde vara organiserat men är det inte. Vi jobbar på det nu.

Ni får ha en trevlig lördag så hörs vi imorgon.

Ja, just det. OS börjar ju så vi som inte bara är fanatiska fotbollssupportrar utan också allmänt sportnördar går nu in i ett kaos av idrott. Själv funderar jag på hur detta ska kunna kombineras med taskig sömn pga av min lille gunner. Lägger jag på sena nätter för att se hockey och skidor blir det inte mycket timmar kvar för sömn. Hmm. Får nog prioritera.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment