Welcome to

Welcome to

Tuesday, July 13, 2010

Brist på respekt

Under Spaniens firande tvingar Puyol och Pique på en tröja på Fabregas, en Barcatröja. Man ser på klippet, som ni får leta upp själva för jag tänker inte länka till sån skit, att Cesc tycker det är lagom roligt. Problemet för mig är inte om de har ett internt skämt med Cesc men att i offentlighet på det sättet pissa på alla Arsenal-supportrar är bara vidrigt. Hur kul tycker de det är om vi pressar på en Real-tröja på Xavi, eller rövknullar Pedro. Fy fan. De saknar fullständigt respekt för andra lag och framförallt människor. Alla framgångar har stigit dessa spelare åt huvudet och jag hoppas innerligt att livet går hårt emot dem snarast möjligt. Det vidrigaste jag vet är när människor helt och hållet förbiser att andra människor lider. Pique och Puyol kommer att brinna i helvetet och karma kommer att ta dem. Hoppas det händer snart bara. Jag är den första som ska flina när Pique bryter benet i första duellen för säsongen. Varför ska jag visa dem respekt när de pissar på mig?

Så.

Läs Arseblog.com för en mer men helt korrekt bild av problemet. Faktum är att vi i snart 10 år fått stå ut med att Barca ska ha Overmars, Barca ska ha Henry, Barca ska ha Cesc. Det är ju deras sak om de vill finansiera Arsenal men sköt det för fan enligt regelbok och på ett respektabelt sätt, jävla pajasklubb. Hoppas de konkar och ruttnar.

Gunners!!

//swearse

1 comment:

  1. Håller helt med dig Swearse. Kände hur raseriet steg inom mig när jag såg bilderna. Vilka tror de egentligen att de är. Barcasåelarna jobbar verkligen hårt för att få ALLA emot sig. Usch vilken äcklig klubb. Läste för övrigt "Fabregas är en gooner" av Kicken i hans blogg på Arsenal Sweden. Rekommenderar det inlägget starkt=)

    Håll huvudet högt alla Gooners!
    /Dave

    ReplyDelete