Welcome to

Welcome to

Wednesday, July 7, 2010

Nothing at all

Hej

Det händer ingenting, nada, zip, noll. De som tycker det är intressant kan titta på Chamakh träna här. Eller resten av gänget här. Eduardo är där och Rosicky är där. Det är kanske det som är intressant med det. Och just det. Man får se Nasri peka riktigt roligt också.......................not.

Holland tog sig till final igår och det var väl roligt för dem. Jag gillar Holland så för mig är det helt ok. Ikväll är det återigen en pest eller kolera-match. Jag vill inte se äckliga Fritzar gå till final men jag skulle okcså gärna se blabbamouth Xavi, Puyol, Pique få ordentligt med pisk. det går vissa rykten om att Cesc skulle vara skadad inför matchen vilket inte spelar superstor roll så änge det inte är allvarligt. Men gällande matchen ikvll så är det ändå inget som talar för spel för vår unge matador.

Själv har jag fått jobba idag trots att jag absolut inte skulle behöva göra det. Pest och pina. Men vad gör man inte för karriären.

Ha det. Imorgon vet vi vilka som spelar finalen.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment