Welcome to

Welcome to

Friday, July 23, 2010

Ingen bättring

Då morgonen dagades i vårt hem och jag runt halv åtta är ålagd att ta hand om min son efter en blöt dag upptäckte jag att detta var en dålig idé. Men då ingen annan var tillgänglig så blev det jag. Så dagen har jag ägnat åt att bakfull underhålla min käre son utan att tumma på kvaliteten för honom. Vilket innebär att livskvaliteten för har varit ganska olidlig och inte förrän nu har jag blivit avlöst en stund. Engerin är slut och jag tänker inte ens smygtitta för att se om något har hänt i vår underbara Gunnersvärld. Hade varit spännande om så var fallet. Men det tar jag i så fall tag i imorgon. Eftersom jag är toknykter ikväll så bör morgondagen bjuda på bättre möjligheter för genomsökning och produktion av material som berör Arsenal.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment