Welcome to

Welcome to

Friday, July 16, 2010

Nyheter någon??

Varje gång jag börjar skriva bloggen nu för tiden så tänker jag mig att jag vill undvika att tjata om Cesc och Barca. Ni är trötta på det, jag är trött på det, fan, till och med dator är trött på att skriva Cesc i samband med Barcelona. Men vad ska vi skriva om då? Det är tyst som i graven från Arsenal. NewsNow basunerar ut det ena trötta ryktet efter det andra men det ligger inget värde i det. Det enda vi har att se fram emot är en match imorgon. En match som antagligen kommer att spelas som ett lättare träningspass men ändå en match.

Annars kan jag göra som Arseblog, att ägna hela bloggen till att undvika Barcelona, eller kan man göra som ANR och Myles Palmer. Bara helt sonika publicera mailkorrespondens från de som läser. Det är kanske inte helt underhållande heller. Det finns forum för sådant.

Vi kan diskutera mina åtaganden för dagen men det är antagligen inte heller speciellt underhållande då jag tänker mig att de som läser den här bloggen gör det för att de är intresserad av fotboll i allmänhet och Arsenal i synnerhet.

Jag hade hoppats på nån form av transferstorm efter VM men det händer inte mycket. Det är mest City som köper allt som har attribut över 15 på Football Manager. De ska sin 60-mannatrupp bilda en orkester istället för ett fotbollslag, eller så försöker de bara göra en allmängod gärning och samla alla legosoldater på samma ställe så vi andra vet var alla pengakåta fittor spelar.

En Arsenalnyhet? Någon? Nånting? Joe Hart? Inte? Nänä.

British Open istället....?, nja. Jag tycker golf är rätt kul men................ nja.

Jaja, vi säger väl så då.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment