Welcome to

Welcome to

Saturday, July 10, 2010

Bye bye Barca

Om citaten här är sanningsenliga så är det hejdå med Barca gällande Cesc Fabregas. De kan ju inte på fullaste allvar tro att vi släpper Cesc till dom för 30 miljoner Euro när de köpte Zlatan för 40 plus Eto´o. Det är ju bara löjligt. Om de vill betala ynka 300 miljoner kronor för Cesc så får de leta nån annanstans. Milner kommer att gå till City för kanske 350 miljoner. Så kom inte och sälj Cesc till reapris. Om Wenger skulle sälja Fabregas med argumentet att att han inte vill hålla kvar spelaren mot hans vilja och då inte får mer än 300 mille för honom så lägger jag ner. Det är ett löfte.

Det verkar för övrigt att alla lag i hela ligan och världen för samtal med Campbell vilket verkar som om han mest är ute efter att få spela. Och jag kan förstå det även om han borde hysa lite högre respekt för den klubb som gav honom livet åter.

Efter storys som denna fyller spaltmetrar på nätet så verkar det absolut nödvändigt att köpa fler backar. Det ryktas kraftigt om Gary Cahill och ärligt så ser jag inte varför inte det skulle vara en bra deal. Låt Wilshere spela lite i Bolton och så får vi ett sjysst pris på Cahill. Problemet för mig är att jag egentligen inte kan minnas att Cahill är nån gigant på plan. Men det är han kanske.

Det kommer fler värvningar. Allt annat vore en omöjlighet. Wenger åker hem på måndag och då börjar det nog hända saker. Det måste det. Det bara måste det.

Ni får ha gunnereffic dag.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment