Welcome to

Welcome to

Thursday, July 22, 2010

Full som en jävla alika

jag ber alla mina läsare om en respektfull ursäkt. Men jag "råkade" bli ambulansfull igår kväll. Det är nämligen festival i min stad och fru swearse tyckte att var god nog för att följa med på lite kalas. Och kalas blev det. Jag blev lite full och i morse skulle den årliga festivalgolfen gå av stapeln. Vilket ledde till att jag är full nu också. Jag noterade resultatet igår och blev glad över det men mer kan jag ärligt inte säga. Jag ber om ursäkt för detta men hoppas att ni med mig sköter era buisness i alla fall. Det gör jag. Jag har ägnat hela min golfrunda till att håna diverse supportrar på vägen och det har jag gjort med hysterisk entusiasm hela dagen.

Vill ni ha fakta rekommenderar jag Goonertalk eller Arseblog. Själv är jag inte god för fakta just nu.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment