Welcome to

Welcome to

Sunday, May 30, 2010

Tillåt mig skratta

Efter att ha betalt 600 mille + Eto för Zlatan så säger nu Laporta:
 "When it comes to market prices, we'll strengthen where we can but will not pay an unrealistic price.".

Hahahahaha. Betala och håll käft gubbjävel är allt jag har att säga.

Kommer ni ihåg förra veckan när jag undrade om varför man skriver rykten på Arsenal.com? Nu är Tony Adams ute och skriker efter Taylor vilket gör att man undrar om det ligger något i detta. Jag tror det var Le Grove som skrev igår att han inte räknade med att Wenger skulle köpa in ett förstaval jämte Vermaelen utan att han räknade med Djorou. Sen vill vi behålla Campbell och krydda med Taylor. Dock kan man undra omNewcastle som precis gått upp en division verligen har råd att tappa en stabil mittback. Men men....money rules.

VM har inte ens börjat inte orosmolnen hopar sig. Det är mindre troligt att VM slutar med att alla Gunners kommer hem oskadda och vi vill inte börja säsongen på dekis igen.

Igår formerade Frankrike ett 4-3-3 med Gourcoff Toulalan Malouda på mitten. 2 av de spelarna är mycket intressanta så om nån såg Gourcoff vill jag gärna veta hur bra det gick. VI lär ju ser mer av dem senare när turneringen börjar och framförallt lär väl Wenger se mer av Frankrike.

Rodallega hävdar att Arsenal budar på honom vilket är bortkastat rykte redan där. Alla vet att Arsenal sköter sina affärer i det dolda och aldrig låter spelare gå ut och berätta om vem som budar eller inte. Chamakh var ett gränsfall men det var så oerhört uppenbart att det inte gick att mörka helt och hållet. Men att Rodallega i pressen berättar att Arsenal budar är det mest solklara bevis på att så inte alls är fallet. Dessutom har vi ingen glädje av denne man nästa säsong. End of story.

Idag är det mors dag så passa på att ge era mödrar lite omvårdnad. Det är de säkert värda om ni tänker till lite. Själv ska jag ge fru-swearse en röd morgonrock ett par morgontofflor. Tyvärr har jag nog bommat både färg och storlek så det slutar med att man får linka iväg till butiken imorgon med svansen mellan benen. Ingen kan klandra mig för att försöka i alla fall. För övrigt så jobbar min junior fortfarande ihädigt på "döda, döda döda"-mantrat nu på morgonen.

Ha en bra söndag, imorgon är det måndag........äntligen.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment