Welcome to

Welcome to

Monday, May 24, 2010

Tröttsamt

Nu är det måndag igen och tyvärr visar även denna måndag att det inte gentligen händer ett skit förutom Cesc, Cesc, Cesc, Cesc och så en liten notis om att nigeriansk affärsman vill köpa Lady Ninas aktier. Jaha. Köp dom då så kan vi diskutera saken sedan. 16.9 % räcker varken till att konkurrera med Kroenke eller Usmanov såtillvida Usmanov inte har connectat med den nigerian.

Annars börjar det bli tröttsamt med Cesc. Jag förstår att ni tycker det. Jag tycker det. Det finns liksom inte mer att säga. Vill pojken lämna Arsenal för sin moderklubb så får han ju göra det. Cesc är inte skyldiga oss något. Däremot blir Barca det om de ska ha tillbaka sin produkt som vi har förädlat. Man läser på vissa spanska bloggar att de inte vill betala för något som från början var deras. Jag kan då bara bara säga att om jag hugger ut ett block sten, nån annan hittar guld i det och gör en fantastisk ring av det och dessutom tillsätter en diamant kan jag nog inte hävda att den är min för jag hittade stenen. Tänk på det Barcelona medan ni räknar ihop pengarna som vi ska ha.

För övrigt ryktas det mest om idag att Mourinho som med stor säkerhet kommer att träna Real kommer att försöka få över lite Chelsea-spelare. Drogba bland annat och för min del hade det ju bara varit skönt. Däremot kan mna ju undra om Chelsea verkligen är i behov att sälja spelare. Pengar är det väl enda de har.

Ni får göra vad ni vill av dagens nyheter. Själv går jag och väntar på någon form av islossning i nyhetsflödet så att vi kan gå vidare.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment