Welcome to

Welcome to

Thursday, October 15, 2009

2 dagar kvar till fotboll, underbart

God torsdag mina vänner.

Idag är först dagen på länge som Sverige inte har chansen att spela ett stort mästerskap. Så ärdet. Det får vi leva med. Malta kunde tyvärr inte sabba Ronaldos VM-drömmar.

Nåväl, vi hade lite spelare i farten igår. Jag har inte hitat någon bra sammanfattningen hur det har gått ännu. Med våra spelare menar jag ju då, resultat är ointressant. Arshavin gjorde mål i alla fall. Skador, någon?

Jag antar att vi får mer inforamtion när spelarena samlas i Arsenal igen. Ska bli spännande med presskonferens med Wenger igen. Känns som ett kärt återseende. Annars är det verkligen nyhetstorka alltså. Jag är så sugen på fotboll nu så jag dör. Till och med så sugen att jag gick och köpte ett Playstation3 med FIFA10. Underbart. Arsenal är bra där, riktigt bra. Min sambo tyckte jag borde lagt pengar på nåt annat och framförallt gjort något annat än att spela TV-spel. Hon förstår inte vilka svårigheter jag går igenom när det är landslagsuppehåll.

Vi får ladda vidare mot helgen. Jag känner mig inspirationslös just nu. Hör av er om det inkommer några intressanta nyheter.

Gunners!!

//swearse

*update* Clichy verkar vara ett offer för landslagsuppehållet. Tydligen kommenterade Wenger matchen där han blev skadad och uttryckte missnöje live över att CLichy inte byttes ut.

No comments:

Post a Comment