Welcome to

Welcome to

Tuesday, October 27, 2009

Not much on the agenda

Det är fortfande lite baksmälla med tanke på vår nesliga förlust, hrm, jag menar oavgjorda match mot West Ham. Både Arshavin och Clicy har uttalanden som visar att de inte är nöjda. Nej, ok, men skärp er då och spela fotboll i 90 minuter.

Kroenke har tydligen köpt ett gäng aktier till och närmar sig 29,9 %. Inte mycket mer att säga om det.

För övrigt ser jag fram emot en presskonferens inför Liverpool-matchen. Wenger kommer antagligen envisas med youngsters men det finns många A-lagsspelare som behöver spelas istället tycker jag. Spelare som Eduardo, Bendtner, Gibbs, Ramsey, Vela, Wilshere, Senderos och Silvestre. Dessa kanske inte tillhör youth-team men va fan. Killarna måste ju spela någonstans. Troligtvis så kommer vi att få se Nasri också. Vi kan väl vänta med mer av detta tills imorgon.

Jag har ett svinlass med arbete att göra fortfarande idag så jag avvaktar med mer tills imorgon.

Gunners!!!

//swearse

No comments:

Post a Comment