Welcome to

Welcome to

Sunday, October 4, 2009

Inför Blackurn

Nu jävlar är det snart dags igen.

Efter uppvisningen i anfallsfotboll mot Olympiakos vore det väl märkligt om vi inte skulle slå Blackburn. Ett ganska mediokert lag. Men man vet aldrig. Big Fucking Sam Alladyce har sabbat dagen för oss fler gånger än många andra managers. Han är expert på destruktiv forboll. Man undrar ibland hur han tänker om sig själv. Liksom:
Här är jag Sam Alladyce. En manager i Premier League. Jag har fått den rollen för att jag hatar fotboll. Hela mitt liv har jag tränat lag som ska spela så fult och destruktivt som möjligt. Sparka ner motståndare och slå långa bollar. Konstigt att jag fick detta jobbet, jag som verkligen in i ryggmärgen hatar fotboll. Jag ska göra allt för att sabba glädjen i det här spelet ännu mer. Jag är så stolt över mig själv.

Kan han tänka så? Är han nöjd över det arv han lämnar kvar? Jag tycker Sams arbete kan liknas med att nån blir inbjuden i den finaste av slottets salonger och sedan sätter sig där och skiter i alla hörn och pinkar på väggarna. Inget annat än skamligt och bedrövligt.

Nu är det dock upp till Gunners att visa att man kan klara av att möta denna fotboll. Klarar vi inte möta ett sådant lag vinner vi inget i år heller. Inte en chans. Det finns nämligen en del managers som gillar lite skit i hörnen.

Hur ska vi spela då. Vore ju konstigt att bryta det lag som spelade mot Olympiakos. Det är mycket snack om Walcott men jag kan inte så hur killen ska spela efter 45 minuters försäsong och 60 minuter reservlag. Släng in honom sista 15 eller i nöd fall, Inget annat. Eduardo är skadad. Fan, killen måste vara gjord av glas eller nåt. Jag hoppas också att Eboue spelar före Sagna idag. Eboue är mer offensiv och efter ett par säsongen av avsky för killen börjar jag gilla honom igen. Kan det bero på att han får spela på sin riktiga position kanske? Hmm, Wenger. Så här hoppas jag idag. Lägg märke till att ytterforwards har flyttats in i planen:

                Mannone
Eboue-Gallas-Verm-Clichy
                 Song
      Fabregas      Rosicky
 Van Persie               Arshavin
              Bendtner

Hur Blackburn spelar skiter jag i. Det är en hög wankers som spelar för en cunt så låt dem göra som de vill. Gör vi ett bra jobb vinner vi. Det är helt upp till Arsenal att prestera och ta sitt ansvar och jobba för seger.

PS. Såklart kvitterar ultracuntsen United i 175:e spelminuten av en idiot vid namn Ferdinand. Såklart. Men men...de tappar poäng, alltid något.

Match på Canal Plus Sport 1, 14.30

Gunners!!

//swearse
           

No comments:

Post a Comment