Welcome to

Welcome to

Saturday, October 24, 2009

Wait for it.....

Vi måste vänta tills imorgon för en införblogg. Det bara är så. Jag har häcken full hela dagen. Bygger farstukvist, ska ha folk på middag och nån jävel har bestämt att min son inte ska sova lunch idag. Så det är lika bra att fatta sig ganska kort.

Om jag ska undvika att diskutera matchen imorgon finns det inte mycket nytt att säga. Vår helylle-Wenger är i högform och försvarar både Benitez och Zola. Jag gillar Zola men han tränar West Ham så det spricker där. Benitez tycker jag bara är en stor fjant men istället har jag inget hat mot Liverpool. Jag gillar dem inte, men hatet är tydligt mot så många andra så Liverpool får tillåtas existens. Zola i Liverpool kanske had varit något :-)

Skit samma. Vi har enligt Wenger ingen första målvakt längre. Bra på så sätt att konkurrens skapar engagemang. Skitdålig på så sätt att vi inte har en given världsmålvakt när vi siktar på att vara en världsklubb. Tyck själva. Jag är inte helt nöjd.

Annars är det inte mycket att hugga i idag. Arhavins fortsatta små privata rejder i media orkar jag inte spekulera i idag. Vi får helt enkelt ladda tills imorgon. Resten av dagen ska jag dricka öl, byggaoch laga mat. Funkar som en vettig lördag.

På återseende.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment