Welcome to

Welcome to

Friday, October 2, 2009

Adebayor går fri + skador

Tur att jag undrade.

Nasri är på väg tillbaka. Det är coolt. Efter det internationella uppehållet så verkar det som om Nasri (och Fabianski) ska vara tillbaka. Och då inte bara i träning utan tillgängliga. Sen kommer naturligtvis en evighet av typiskt Arsenal eller Arsene spela-in-i-matchträning-i-evigheter-fas som kommer att ta en som sagt......evighet. Men som jag sagt tidigare. Jag ser fram emot Nasri.

Eduardo är dock borta igen. Han börjar bli nån form av Rosicky 2. Spelar 2 minuter skadad 2 veckor. Spelar 1 match borta 1 år. Lite tröttsamt med alla skador hela tiden.

Åtminstone är Walcott och Bendtner tillbaka och förhoppningsvis inblandade. Vi får se hur Wenger tänker spela. Svårt att se varför han ska ändra Olympiakos-uppställningen. Vi får väl se.

Tyvärr blir det en ultrakort blogg idag eftersom jag och min familj ska iväg på lite helgnöje. Ska försöka få till halvvettiga bloggar i helgen ändå. Jag antar att det hänt massor mer än det jag skriver. Men vi får ta det senare.

Ha en bra fredag.

Gunners!!!

//swearse

No comments:

Post a Comment