Welcome to

Welcome to

Thursday, April 15, 2010

Känner en enorm frustration

Det är helt ofattbart hur vi kan vara så ofarliga mott ett lag som Tottenham. Den enda som hotade var Van Persie och han har varit skadad i 5 månader! Men å andra sidan visste vi ju alla att förr eller senare kommer vi spela bort oss från titelracet, men det är riktigt sjukt förbannat tråkigt att det blev just Tottenham som satte stopp för oss i år.
Men Clichy och Rosicky tycker jag föregick med ett gott exempel igår. De två var de enda i mina ögon som var intresserade av att försöka ta tag i matchen. Förutom Van Persie då förstås.
Vad ska man säga om Vermaelens skada då? Det är tydligen en calf injury (låter det bekant?).

Jag kan inte beskriva i ord hur jag kände mig igår. Jag var sjukt besviken på att vi var så ofarliga och ointresserade i the fucking North London Derby. Nu behöver vi iaf inte oroa oss för om Chelsea och United vinner eller förlorar längre eftersom vi förmodligen inte kommer komma ifatt dom ändå. Däremot kanske det är läge att börja kolla över axeln i tabellen. För ett City i storform kommer frustande bakom oss.


/Dave

1 comment: