Welcome to

Welcome to

Monday, April 12, 2010

En framgångsrik helg för Arsenal

Torts att vi inte spelat en sekund visar det sig att denna helgen blev en av de mer framgångsrika på länge för Arsenal. Framförallt kryssade United och Fergies näsa exploderar snart. En vinst nu mot Tottenham och vi går om United, med samma antal matcher spelade så man slipper räkna på det hela tiden. Skulle nu Bolton kunna nypa poäng av Chelsea också så hade det varit underbart.

Tottenham som igår förlorade efter en kastkramande Fa-cup match mot Portsmouth. Det blev inga benbrott men nästan. Ett antal skador i Tottenham, förlust efter förlängning och förlust. En perfekt uppladdning inför derbyt ........för Arsenal. Ett tröttkört, sargat och besviket Tottenham är bland det vackraste som finns. Jag hoppas vi kan bryta ner dem ännu mer på onsdag.

En match som jag förhoppningsvis kan följa från någon lite krog i Helsingfors. Ska dit 3 dagar med jobbet och därför kan jag inte garantera bloggen överlevnad. Därför har jag bestämt mig för att höja kvaliteten på bloggen lite genom att avsätta mig själv och ersätta mig med Dave som kommer att skriva bloggen tisdag, onsdag och torsdag. Grattis till er läsare. Nu blir det en bra blogg i ett par dagar.

Jag hinner faktiskt inte scanna efter nyheter idag då jag ska flyga om 2 timmar och helst ska jag packa innan dess och fundera ut en bra infallsvinkel för att hålla föredrag om Finlands kontra Sveriges kursplaner i skolan. Mycket intressant................

Ha det.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment