Welcome to

Welcome to

Saturday, January 23, 2010

Lördag

Hej

Det blir en kortis idag för jag är på en av min herrklubbs stora träffar i Stockholm vilket innefattar det galnaste ni kan tänka er kombinerat med alkohol. Så det är inte ens lönt att försöka blogga något vettigt senare.

Tyvärr är säsongen över för Gibbs men å andra sidan är det varken ett gigantiskt avbräck så länge Clichy håller sig frisk och Traore är ändå ett tänkbart alternativ, eller Silvestre. Jag vet.....det låter absurt men med tanke på att Traore var så oerhört felplacerad större delen av tiden så är det ändå något Silvestre hanterar.

Nyheter har jag inga, för jag har helt enkelt inte läst några. Det skulle väl bara saknas att vi har värvat 3 storstjärnor och jag har ingen aning. Men så får det bli.

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment