Welcome to

Welcome to

Saturday, January 2, 2010

Relativt tyst

Det är ganska tyst idag. Händer inte så mycket. Jag tänkte inte prata så mycket om West Ham ännu men det finns inte mycket annat att diskutera.

Det man kan fundera över är hur allvarligt vi ska ta FA-cupen. Enligt mig kan vi inte välja bort både Ligacupen och FA-cupen varje år för att satsa på liga och CL. Speciellt inte när det som de senaste 5 åren har visat sig att vi inte är speciellt nära att vinna någon av dem. Däremot har jag full förståelse för att man måste rotera och vila spelare, speciellt med tanke på hur mycket matcher och hur mycket skador vi har. Balansen är dock inte helt lätt att uppnå. Jag antar att man behöver vara fransk professor i fotboll för det.

Transfermarknaden är forfarande död. Det har nu gått snart 2 dygn av det nya året och jag börjar bli otålig. Nej, skojar bara. Man kan inte gärna räkna med att det kommer någon snabbt, men vi har behovet så kom igen Wenger. Surprise us.

Jag har som vanligt ganska kort om tid såhär års. Det finns liksom ingen tid på jobbet när jag kan mygla in en massa viktig Arsenaltid. Jag är nämligen ledig och det gör att jag har ytterst lite tid det de aktviteter jag önskar. Jag vet, det är ett moment 22 men what do to?

Gunners!!

//swearse

No comments:

Post a Comment