Welcome to

Welcome to

Tuesday, March 16, 2010

Så gick det för Brown

Vi har inte precis så mycket nytt att diskutera förutom det nöjet vi har att skratta åt Phil Brown.

Nu kanske man inte ska vältra sig allt för mycket i någon annans olycka men det är helt klart värt en extra öl för att fira alla former av misslyckanden som drabbar Phil Brown. Det enda tråkiga men det faktum att han fått sparken är att det inte blir han som leder laget när de åker ur. Det hade varit roligt att uppleva.

Som sagt. Det händer inte precis så mycket mer i Arsenal-world nu. Vi kopplas ihop med en målvakt i Lazio. Har aldrig sett honom så jag har ingen aning men det är ju helt klart så att vi skulle kunna behöva en målvakt i sommar.

Förutom att Bendtner och Sol slänger ut lite kommentarer om att vi aldrig ger upp och kommer att kämpa för titeln är det stendött. Arshavin krockade med sin bil om det intresserar någon. Aftonbladet kanske förstorar upp det hela till att Arsha nästan dog i en våldsam trafikolycka men tydligen hände det hela på en parkering så vad än Aftonblaskan skriver så behöver ni inte bry er om det.

Jag fick i uppdrag att forska lite om RvP. Det har jag gjort men utan något nytt. Holland hoppas han spelar i april, Wenger tror inte han spelar förrän maj. Man kan ju tolka det hela som att foten är nog hel nån gång i april men att han antagligen inte är redo för spel förrän i maj. Så tolkar jag det. Hur som helst tror jag inte det är någon mening att hoppas på mer magi från RvP den här säsongen. 

Nåväl. Det vara bara det jag hade att säga idag och efter ett nytt rekord av antal läsare igår kan jag bara tacka för ert intresse.

Gunners!!

//swearse 

2 comments:

  1. Hej du swearse.
    Angånde min kommentar om Denilson här om dan, så är det så att du och jag tycker precis lika dant om honom. Jag tycker om att läsa så som du skriver om honom,det är som att mina tankar har fått text.
    Tack för en bra blogg.

    ReplyDelete
  2. Tack för det Kalle

    //swearse

    ReplyDelete